dijous, 15 de maig del 2008

Qualitat televisiva

Quan uneixes dues paraules tan contradictòries com aquestes (com també "intel·ligència militar", "ciment gris o biològic" ... ) el resultat sol ser un binomi bastant penós.
Quantes vegades hem sentit a parlar del tema: cal millorar la qualitat de la programació televisiva!

Suposo que tothom quan arriba a casa pensa en el mateix: el "capuccino delicioso" i a relaxar-se una estoneta al sofà. Personalment, quan ho faig sovint em poso més nerviosa del què estava (i no pas pel cafè). Molts cops haig d'apagar la tele i anar a buscar refugi o bé al món virtual o bé sota les cobertes d'un bon llibre, o bé també recuperant una peli guapa, o com a mínim, divertida.
Ho reconec: la tele, en general, m'avorreix.
Hi ha poca programació (una mínima mínima part que valgui la pena). D'acord, hi ha d'haver-hi per tots els gustos, però... massa sovint no trobo res que sigui del meu!


Per una televisió plural i de qualitat (encara que no sigui tan comercial ni tan rendible), em permeto el luxe de recomanar-vos un dels pocs programes que, si sou malalts per la música, com jo, us encantarà.

http://www.tv3.cat/actualitat/106522/John-Hammond-de-Bessie-Smith-a-Bruce-Springsteen

Me'n vaig que comença el Polònia!!

Bona tele!

1 comentari:

carme ha dit...

Ay Carmeta... quanta raó tens en el teu escrit... La tele per a mi te un unic ús... DORMIR. És la meva valeriana, til.la, somnifer o diguem-li com vulguis... però sempre que esta ON jo acabo OFF...
MUAAAAAA