dilluns, 14 d’abril del 2008

La nova política de l'aigua



Hola de nou,
malgrat la gravetat de la situació actual de sequera no vaig poder deixar de riure davant d'aquest nou gag de Polònia dijous passat. Jo pensava -fins fa no pas massa- que els polítics feien coses serioses per nosaltres. Quan he vist això, tot i ser ficció, em pregunto quin grau de realitat hi ha: quantes vegades sens ha dit que allò del canvi climàtic quedava molt lluny, ... i pel què fa a recursos hídrics i innovació en aquest camp sembla que fins ara ens hem refiat d'aquest do tan escàs aquests dies: la pluja. I ara, què fan: ballen, canten (desafinant si pot ser!), i porten espelmes a la Moreneta. Aquesta és la nova política de l'aigua! Hi col·labores?

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Ja en fan els polítics de coses serioses per nosaltres, mira: ens apujen els impostos, es neguen a treure l'impost de successions a Catalunya, segueixen sense recordar-se que paguem peatges lamentables, ja no parlen de l'aeroport ni de rodalies segurament per a no alarmar al poble, es barallen allà on poden entre ells per veure qui surt més a la Tv, mamen de la mamella fins que poden, fan lleis inutils que no serveixen de res, creen ministeris per la igualtat (ohhh quin gran objectiu!!!), etc... I encara tenen temps per dir gilipollades sobre el tema de l'aigua. PObrets, deixa'ls respirar... que no paren de treballar. EM FAN FÀSTIC!!!!

Meta ha dit...

Tens tota la raó. Jo per la meva banda, en aquest cas, com molta altra gent estem donant un exemple d'estalvi d'aigua a casa. I pensar que molta gent fem mans i mànigues, pensant maneres de reaprofitar l'aigua... No ho faig per ells. Ho faig perquè crec que és el meu deure i perquè realment em preocupa el tema de la sequera.
De tota manera, jo tampoc descarto lo dansa de la pluja... però com a últim recurs, eh! jeje