dimecres, 23 d’abril del 2008

Per Sant Jordi...




De llibres i roses avui tothom en porta perquè és el que toca. De bons llibres no us en parlaré, però sí de la flor que avui humilment us regalaré.

De la rosa que jo no vull, en podria fer un bon recull...
Cada any arriba Sant Jordi i, com cada any, veig roses que no m'agradaria mai haver vist.

La rosa de la veritable amistat és la que jo avui veig més necessària i per això a tots us la vull regalar. De ben segur que paraules per definir-la en falten, però les que hi ha crec que són essencials:


"Qui té un veritable amic té un tresor"


Bona Diada a tothom!!

6 comentaris:

Charly ha dit...

De vegades la originalitat supera la bellesa de la realitat.
SmmmmmuaaaaaaaackS!

carme ha dit...

per sant jordi, una coca-cola light en bona companyia et treu el somriure que no ha conseguit treure't el dia.
ets un sol carmeta.

:)

Sergi ha dit...

Jo tia és que quan et fots tan profunda em poso nerviós i tot...
En fi, Visca St Jordi, autèntica diada Nacional de Catalunya. Ara bé... m'imagino que el Carlitus t'haurà regalat la rosa no???

En fi, com anava dient... Visca St Jordi i Visca Catalunya (lliure!!! de peatges???)

Meta ha dit...

si, però, com ja us he dit, les millors roses, com els millors moments, no es compren.
Petons a tots!

Imma Cauhé ha dit...

Una rosa pressiosa, com l'amistat.
I unes belles paraules.
Imma

alfonso ha dit...

Mucha guasa con el agua como te vea algun politico te va ha hcer votar

Alfonso